Chceš být silnější, zdravější, pohyblivější, svalnatější či hubenější?

Ať už je tvým cílem cokoli, máme pro tebe skvělý systém pro rozvoj síly, flexibility, kondice a zdraví – který tě navíc bude fakt bavit! Naučíme tě správnou techniku od základu, abys z každé návštěvy u nás vytěžil maximum a vždy se o krok přiblížil svým cílům! A hlavně – nejsi na to sám! Cvičíme v přátelském kolektivu pod vedením těch nejkvalifikovanějších trenérů.

Pro koho jsou naše vedené hodiny určeny?

Jednoduše pro každého! Máme individuální přístup, jednotlivé tréninky přizpůsobujeme každému na tělo! Chceš zhubnout? Zpevnit se? Vypadat dobře v plavkách? Co takhle zbavit se bolestí zad? Lépe spát? Snáze se pohybovat? Garantuji ti, že vše, co se u nás naučíš, se velmi kladně promítne do tvého každodenního života!

Co je silově kondiční funkční trénink?

Není to powerlifting, protože to není o maximální síle.
Není to crossfit, protože nám nejde o to udělat nejvíce opakování za nejkratší čas za cenu špatné techniky. Neběháme maratony, neskáčeme salta, ani nepřetěžujeme tělo v nefunkčních pohybech.

Vzali jsme si od každého sportu to nejlepší a spojili do jedinečného konceptu silově kondičního a především funkčního tréninku. Nejde nám o to tě zničit, ale neustále tě posouvat směrem k tvému vysněnému tělu!

Co nabízíme?

  • Skupinové lekce vedené zkušenými trenéry
  • Individuální přístup
  • Příjemné a přátelské prostředí v bezva komunitě
  • Možnost konzultací a poradenství v oblasti výživy
  • Specializované a odborné kurzy

Připravujeme individuálně závodníky ve vzpírání, silovém trojboji, crossfitu a pomáháme s kondiční a silovou přípravou vrcholovým sportovcům různých odvětví. Na naši recepci nalezneš paleo obchod – opravdu zdravou výživu, která je základem pro správně fungující tělo. Dále nabízíme doplňky stravy pro sportovce vysoké kvality.

Co potřebuješ ke cvičení s námi?

Prakticky nic. Pokud nechceš vzpírat, není problém trénovat bez bot, takže skutečně můžeš začít okamžitě. Doporučujeme si vzít na trénink ručník a pohodlné oblečení na cvičení.

Jak vypadá hodina funkčního tréninku u nás?

Rozcvička – mobilita, dynamický strečink, kompenzační cvičení, Primal Move a podobné legrace, které tvé tělo připraví na trénink.

Technická část – naučíš se nové dovednosti, driluješ věci, co už umíš, nebo si prostě jen projedeš část náročnějšího cviku.

Silová část – velmi individuální záležitost. Máš svůj program, který plníš. Všichni se ale vzájemně podporujeme, ať jsme na jakékoli úrovni.

Kondiční část – workout, kruhový trénink, tabata, agility trénink, prostě něco, u čeho se tak trochu zapotíš. Před jeho začátkem zopakujeme a vyzkoušíme techniku všech cviků, které jsou součástí cvičení. Pro každého je trénink upraven, dle úrovně jeho zdatnosti a zkušenosti. Všichni ale cvičí společně.

Závěrečné uvolnění, protažení, strečink, rolování a s tím související volná debata.