Proč bys měl/a chodit zrovna do ARENY?

  • Nejsme jen další anonymní fitko, lidi co k nám chodí známe osobně a snažíme se hodiny pro ně individuálně upravit.

  • Kvalifikovaní trenéři a vlastní léta zdokonalovaný systém pro rozvoj síly, flexibility a kondice, který tě navíc bude bavit. 🙂

  • Efektivní cviky s vlastní vahoukettlebelly, velkou činkou, spousta hrazd, žebříků, pytlů a dalších vychytávek.

  • Dvě krásné nové tělocvičny plné špičkového vybavení se super zázemím. Ručník ti půjčíme zdarma a kvalitní čerstvou kávu si u nás dáš za pár kaček.

  • Máme výsledky. Každý měsíc pomáháme mnoha lidem dosáhnout jejich cíle a cvičí u nás i mnoho špičkových atletů (vč. olympioniků). Náš závodní tým navíc pravidelně získává první příčky na českých i mezinárodních soutěžích.

Můžeš si vybrat směr, kterým se vydáš:

  • Funkční trénink

    Začínáme vždy mobilitou (Primal Move) a cviky s vlastní vahou, v silové části si dobře osaháš kettlebell a časem i velkou činku, v kondiční části se pak i pořádně zapotíš.

    Navíc vybrané hodiny jsou zaměřené na Mobilitu (pohyb, lezení, kompenzace a další) či Sílu (pro pokročilé, práce s velkou činkou).

  • Cross trénink

    Více silového tréninku s velkou činkou a delší kondiční část (workout). Náročnější trénink, který ti dá zabrat.

  • Kruhový trénink

    Do detailu promyšlený kruháč, ze kterého vytěžíš maximum. Spousta vychytávek a skvělí trenéři s důrazem na techniku.

  • Vzpírání – Pravidelné hodiny vzpírání pro pokročilé.

Jak začít cvičit v ARENĚ?

Přihlas se na první hodinu zdarma s diagnostikou

Nekupuj zajíce v pytli, přihlas se níže a trenér se s tebou spojí telefonicky a domluví termín tvé první návštěvy.
-
Při první návštěvě proběhne krátká konzultace (abychom věděli zda nemáš nějaká zranění/omezení), trenér udělá i základní diagnostiku a podíváš se na hodinu funkčního/cross tréninku.
Krok
1

Nauč se základy na startovacím kurzu

Pokud jsi ještě předtím na podobné hodiny nechodil/a, doporučujeme projít si startovacím kurzem. Kurz se koná každou neděli a pokud si po něm zakoupíš permici, tak jej máš zdarma. Na těchto kurzech se naučíš vše potřebné. Výhodou je, že kurzy budeš začínat s dalšími lidmi na stejné úrovni.
Krok
2

Začni s námi cvičit a pozoruj výsledky

Líbí se ti u nás? Skvělé! Vyber si hodiny z našich rozvrhů a choď cvičit 2x týdně či třeba každý den 🙂
-
První výsledky uvidíš už po pár týdnech a tím to nekončí. Víme co děláme a pomůžeme ti dosáhnout tvého cíle, ať je jím zesílení, zhubnutí či třeba odstranění bolesti zad.
Krok
3

Co o cvičení u nás říkají ostatní?

ÁDA

LÁĎA

KAMILA


Zobrazit všechny příběhy lidí z Areny


Ve svém objevování ideálního cvičebního systému, jsem dospěl k tomu, že mi v životě stačí jen zvedat velkou (těžkou) činku a ketllebell, trochu blbnout na gymnastických kruzích, občas sprintovat a každý den dělat Primal Move. Díky ARENA Pavly Kladivové, jsem objevil, jak se připravit na další zátěž, abych se pořád dokola nemrzačil. Zapomeňte na strečink, zapomeňte na bosu bally, vypusťte klidně i masáže. Jediné, co opravdu potřebujete, je mobilita. Zapojování kloubů s plném rozsahu pohybu, pomalu a silou, vše podle logiky vývojové kineziologie. Fuck jóga, fuck pilates, fuck elektromyostimulace. Tohle je jediná cesta, která člověka vyvede ven z bolavého údolí. Vyzkoušet si to můžete na jednotlivých hodinách, kde se cvičí ve skupině (ale Pavla Kulíšek Kladivová či někdo z trenérů se vám bude věnovat individuálně), nebo můžete dát půldenní intenzivní seminář. NIKDY nikdy jsem se necítil tak dobře, uvolněně a přitom silně jako po čtyřech hodinách tohoto "cvičení a la batolata". Je to úplně pro každého, i pro úplná dřeva, důchodce, nesportovce apod. A Pavla je skvělý trenér, člověk, kterého si okamžitě oblíbíte.

Kamil Fila

Ahoj, tak čtyři věty, proč je aréna nejlepší??? Musí být nejlepší, když jsem rok vstával v 3:50, abych stihl ráno trénink a rychlý přesun do kanclu. Během roku jsem přešel od snahy o cvičení k opravdovému tréninku!!! Předtím jsem navštěvoval „Crossfitovou“ tělocvičnu a tréninky v podobě tisíce angličáků a třiapůlmilionu výskoků na bednu, nedávali smysl ani laikovi jako jsem já,… V aréně se může zdát tréninkový proces pozvolný, ale funguje!!!

Honza Neth

Dekuji za vcerejsi uzasny kurz mobility. Za me PARADA,pratelska parta lidi,ktera vi o cem mluvi a snazi se pomoct v zakladech.Moc dekuji,ze jsem se mohla zucastnit a tesim se na dalsi prispevky,e-book a postrehy.Ja dnes mobilitu hned za cerstva zkousela s dcerou. Bylo usmevne jak moc jsem neohrabana a ji slo vsse tak zlhka 😀 Krasny zbytek dne

Markéta

Nejlepší parta a nejlepší trenéři a trenérka!! Navíc s námi může chodit i náš ani ne 4 měsíční syn, kterého zatím nejvíc baví Xrolly a tety Pája a Klárka 😉 vyzkoušejte a nebudete chtít jinak ani jinam

Vítek Bozděch

Arena,i se všemi,kdo žijí uvnitř,je pravým místem pro všechny,kdo to myslí se sportem a svým zdravím vážně. Tady opravdu nepotkas nikoho,komu záleží víc na značce sportovniho oblečení,než na technice. Nikdo se ti nebude smát,ze děláš něco špatně,naopak ti každý ochotně, ale hlavně správně poradí,jak na to. Jsem uchvacena!

Terezie Josefovna Krejbychová

Outstanding service !! Absolute professional training ! Knowledge transfer excellent!! I ony can recommend the Arena !

Mad Schwarz

Na společné tréninky chodím teprve chvíli, ale už teď můžu říct, že to stojí za to! Perfektní parta, skvělí trenéři, spousta nových poznatků a fyzička jde neuvěřitelně nahoru!! Díky a těším se na další hodinu! 🙂

Markéta Řihánková

Neskutečně vybavená cvičírna. A první hodina primal move mi hned dala pár impulzů ke změně. Díky

Jan Skácel

Byl jsem zatím dvakrát a je to boží. Tři trenéři naráz vás fakt kontrolujou a skvěle vás hecujou:) po druhým tréninku jsem se chtěl do tělocvičny po hodině vrátit...

Matěj Rychlý

Místo jednoho trenéra se vám většinou věnují 3 trenéři najednou a občas to odcvičí i za vás. Když neumíte kotoul, tak se vám nesmějí nahlas ale jen potichu a za zády. Když už nemůžete a ležíte na zemi, tak si všichni myslí že už máte hotovo a máte tím pádem u všech větší respekt. Pokud neumíte přesvědčivě ležet jako prkno, tak stačí občas nahlas zavolat nějaký časový údaj+ trojciferné číslo+nějaké anglické slovo s českou předložkou, tak si hned uděláte kamarády, které to zajímá a podobně vám odpoví. Např."včera+100+na+bench" Pokud použijete vymyšlená slova a čísla i tak se skamarádíte. A kdo neví k čemu vůbec funkční trénink je - až vás někdo bude chtít okrást, tak mu s plnou nákupní taškou v ruce můžete nejen utéct ale i zamávat. Pokud ho teda tou taškou netrefíte a to 8x po 10ti opakováních.

Ian Koráb