Rezervační systém

Pro naše cvičence máme vyvinut vlastní rezervační systém dostupný zde:

Přejít na rezervační systém


Jaké jsou podmínky přihlašování na hodiny?


  • Na vedené hodiny se můžeš přihlásit pokud máš aktivní permici. Pokud chceš chodit na jednorázové vstupy (a hlásit se přes rezervační systém), požádej o to recepční, tuto možnost ti odblokují.
  • Můžeš si přihlásit každý týden tolik hodin, na kolik máš permici. Hodiny nad rámec permice si můžeš také zapsat, za cenu 150 Kč/lekce.
  • Přihlásit se můžeš na hodiny, které nejsou plné – kapacita je u každé hodiny v závorce (např. 9/12 znamená, že zbývají 3 volná místa).
  • Na hodinu se můžeš přihlásit klidně těsně před ní (pokud je v ní místo).
  • Odhlásit z hodiny se můžeš nejpozději 12 hodin před začátkem, aby ostatní měli příležitost tvé místo využít.
  • Pokud se neodhlásíš včas z přihlášené hodiny na jednorázový vstup či nad rámec tvé permice (tedy z placené lekce), tak vstup za tuto lekci musíš uhradit při tvé nejbližší návštěvě na recepci.
  • Změny v rozvrhu (např. během svátků) dáváme vždy na naše stránky, na facebook, i se zobrazují nad rozvrhem v rezervačním systému. Na zrušené hodiny se prosím nehlas.
  • Pokud potřebuješ, tak ti přihlásit/odhlásit hodiny za stejných podmínek může i recepce.
  • Čipové karty jsou nepřenosné, na jednu kartu může chodit cvičit pouze jedna osoba.

Jaké jsou podmínky přerušení/pozastavení permic?


  • Permici si můžeš pozastavit například z důvodu dovolené či nemoci.
  • Plánované pozastavení permice nahlas prosím e-mailem na info@arenapk.cz či osobně na recepci. Pozastavení permice jiným způsobem (třeba tak, že řekneš trenérovi o plánované dovolené apod.) se k nám nemusí dostat a tedy jej pak nemůžeme brát v potaz.
  • Pozastavení permice nám nahlas vždy předem (tedy před odjezdem na dovolenou či v případě nemoci hned na začátku). Permice nelze pozastavit zpětně.
  • Permici ti pozastavíme od dne následujícího po nahlášení.
  • Součet jednotlivých pozastavení by neměl přesáhnout 1/3 celkové délky permice (tedy například 6-měsíční permice by neměla být pozastavena v součtu na více než 2 měsíce), ale existují i vyjímky (v případě třeba dlouhodobé hospitalizace).

Další otázky a odpovědi:


  • Co udělat když zapomenu heslo do systému?
    Heslo ti může vyresetovat (poslat nové) recepce, stačí když řekneš tedy osobně či napíšeš na info@arenapk.cz.
  • Ztratil(a) jsem čipovou kartu, jak mám postupovat?
    Nahlas ztrátu na recepci, ztracenou kartu zablokují a vydají ti hned novou čipovou kartu. Poprvé ti kartu vyměníme zdarma, podruhé ji snad neztratíš 🙂 (jinak je tam symbolický poplatek 50 Kč)
  • Nemohu již do gymu chodit (stěhuji se mimo Prahu, mám vážné zranění apod.), mohu svou permici převést na kamaráda/známého?
    Ano, je to možné, pokud za sebe najdeš náhradu, tak můžeme zbytek tvé již zaplacené permice převést na nového člena, jedinou podmínkou je, aby (pokud se jedná o nováčka) stejně jako ostatní prošel startovacím kurzem ARENA BASICS (kurz si hradí, pokud ale po kurzu prodlouží permici, tak se mu do prodloužení kurz započítá a má jej tedy zdarma).
  • Musím s sebou pokaždé do gymu tahat peníze, pokud chodím na jednorázové vstupy?
    Nemusíš 😉 Můžeš za vstupy platit i kartou (přímo na recepci), nebo si můžeš dopředu nabít na recepci kredit (v hotovosti, v libovolné výši), který zůstane na tvém účtu uložen pro použití v budoucnu (a neboj, pokud kartu ztratíš, tak o kredit nepřijdeš ;-). Z kreditu navíc můžeš platit i kafe, tyčinky a další věci co máme na baru.

Není tady odpověď na tvou otázku? Napiš nám na info@arenapk.cz a my se ozveme co nejdříve 😉