Seminář Kettlebell

  • 31.12.2021
  • 00:00 - 00:00
  • 1490 Kč

Neaktivita je droga dnešní doby a největší nepřítel lidstva. Začněte se hýbat!

 

Termín zatím není vypsán, odešli prosím formulář jako nezávazný zájem a až se sejde dostatek zájemců, tak termín opět vypíšeme.

Proč jsme vybrali zrovna kettlebell?

Tenhle „obyčejný“ kus železa s uchem, pocházející původně z Ruska, má bezpochyby své kouzlo. Patří k základním pomůckám funkčního tréninku a pomalu obsazuje i klasická fitka. Je to zejména kvůli jeho univerzálnosti, lze jej považovat za kompaktní tělocvičnu v jednom nástroji. Funguje na shazování kil, budování síly, dynamiky a vytrvalosti. Jeho těžiště je posunuté mimo osu, což pocítíte zejména u cviků, kdy se závaží nachází nad hlavou. Dokonale totiž zapojuje centrum stability, střed těla je nucený použít i ty nejmenší svaly, aby posunuté těžiště vyrovnaly, a tím zlepšuje koordinaci i přirozenou stabilitu. Dalším unikátním faktorem při cvičení s KB je střídání tenze a relaxace. V průběhu balistických cviků, například u swingu, dochází k rychlé kontrakci a následné relaxaci svalů. Tělo je donuceno zapojovat svaly velmi rychle v určitý okamžik a následuje uvolnění. Cvičení s KB má velké metabolické nároky a tak zaručuje větší sílu i kondici. Využívá se zde velkého rozsahu pohybu a cvičení zlepšuje mobilitu. Unilaterální zapojení svalů pomáhá napravovat dysbalance a také posiluje vazy, šlachy, klouby a tím preventuje zranění. Cvičení s kettlebellem je přenositelné do jiných sportů, tedy jej můžete využít i pro zlepšení vašich dispozic pro kterýkoli další sport.

Co všechno se na Semináři Kettlebell naučíte?

✔  Jak se dokonale rozcvičit nejen před cvičením s kettlebellem – mobilita, silová mobilita (páka, goblet s páčením, svatozář)
✔  Jak správně provádět mrtvý tah s kettlebellem – základní prvek, na který navazují téměř všechny balistické cviky a zároveň tvoří i základ pro cvičení s velkou činkou
✔  Techniku swingu, TGU a goblet dřepu – základní pilíře cvičení s kettlebellem
✔  Správné dýchání a jak ovlivňuje celkový výkon
✔  Jak cvičení s kettlebellem správně programovat a jak z něj vytěžit maximum

Jaké má cvičení s kettlebellem výhody?

✔  Spojení funkčního posílení svalů a kondičního cvičení
✔  Vysoké metabolické nároky cvičení s kettlebellem zaručí, že budete silnější a v perfektní kondici
✔  Unilaterální zapojení svalů pomůže vyřešit svalové dysbalance
✔  Zlepšuje koordinaci a napomáhá posílení přirozené stability těla
✔  Zlepšuje mobilitu a rozvíjí rychlost reakcí
✔  S kettlebellem lze cvičit kdykoli, kdekoli, v jakémkoli věku a na libovolné úrovni kondice
✔  Je funkční. Zapojuje svaly celého těla v jeden okamžik
✔  Využívá velkého rozsahu pohybu
✔  Posiluje vazy, šlachy, klouby a je tak skvělou prevencí proti zranění

Pro koho je Seminář Kettlebell určen?

✔  Pro ty, co se chtějí naučit bezpečně a efektivně cvičit s kettlebellem
✔  Pro ty, co chtějí předcházet zraněním
✔  Pro ty, co se chtějí naučit využít své tělo na maximum
✔  Pro všechny věkové kategorie a úrovně tělesné zdatnosti
✔  Pro sportovce, kteří chtějí pracovat na kompenzaci ke své specializaci
✔  Pro všechny, kteří chtějí být silní a v kondici
✔  Pro ty, kteří chtějí cvičit opravdu funkční a fungující trénink

Kdy?

Termín zatím není vypsán, odešli prosím formulář jako nezávazný zájem a až se sejde dostatek zájemců, tak termín opět vypíšeme.

Kde?

ARENA Centrum – Palackého 717/11, Praha 1

Za kolik?

Cena semináře je 1490 Kč. V ceně semináře je podrobný tištěný manuál s přehledem probraného materiálu, fotografiemi a tréninkovým plánem. Zároveň máte během semináře od nás zdarma i kávu/vodu/ionťák (v neomezeném množství), drobnou svačinku (ovoce) a půjčení ručníku. 

Co si vzít s sebou?

Vezměte si pohodlné oblečení na cvičení (stačí šortky a triko) a dobrou náladu. Cvičíme na boso.

Seminář vede Zdeňek Tuček.

Termín semináře je již za...

0Dnů0Hodin0Minut0Sekund

Termín zatím není vypsán, odešli prosím formulář jako nezávazný zájem a až se sejde dostatek zájemců, tak termín opět vypíšeme.

Krátká upoutávka na seminář:

Co o našich seminářích říkají účastníci?

Ahoj,chtěl jsem jenom krátce poděkovat za ten seminář, byl vážně super, rozšířil mi obzory, bavil jsem se, byla tam hrozně fajn atmosféra (na kterou měla největší vliv samozřejmě Pavla) a proto doufám, že se pro mě najde někde místo na vedených hodinách 🙂Jedinou připomínku bych však přece jen měl. V tištěném manuálu je fajn, že je v něm místo na vlastní poznámky, ale přece jenom by bylo fajn, kdyby tam byl psaný popis jednotlivých cviků (vím že pár z nich bylo popsáno v nějakém jiném ebooku zdarma, snad Železné tělo nebo tak nějak), ty obrázky někdy prostě nestačí a mezi cvičením jsem si bohužel nestíhal dělat si úplně podrobné poznámky ke všemu. Momentálně nemám ten manuál po ruce, ovšem vím, že tam někde i bylo místo, kde mi nebylo jasné kde končí jeden cvik a začíná další. Úplně nejlepší by samozřejmě byla videa, ale chápu že by to stálo čas a peníze.No každopádně ještě jednou moc díky, seminář se mi moc líbíl, stejně tak se mi líbí i koncept vaší posilovny a jste tam hrozně fajn lidi 🙂Mimochodem včerejší Kmeny byly taky super, hned jsem si rád zavzpomínal na ten fajn nedělní kurz 🙂Těším se naviděnou

Kuba Smetana

Dekuji za vcerejsi uzasny kurz mobility. Za me PARADA,pratelska parta lidi,ktera vi o cem mluvi a snazi se pomoct v zakladech.Moc dekuji,ze jsem se mohla zucastnit a tesim se na dalsi prispevky,e-book a postrehy.Ja dnes mobilitu hned za cerstva zkousela s dcerou. Bylo usmevne jak moc jsem neohrabana a ji slo vsse tak zlhka 😀 Krasny zbytek dne

Markéta

Po dlouhé době jsem zažil konečně něco, co dává smysl. Primal Move v podání opravdové osobnosti Pavly Kladivové byl největším "sportovním" zážitkem a poznáním pohybu v mém životě. Perfektně, lidsky, srozumitelně a zároveň profesionálně vysvětleno vrcholovým sportovcem. Je jasné, že to bude ještě kus práce, ale už teď po prvním cvičení je vidět značný posun vpřed v mobilitě, zatuhlých svalech, kloubech a vazech. Ještě jednou děkuji a budu se těšit na další pokračování! DĚKUJI!!!

Pavel Kramar

Bol som na seminari s velkou cinkou aj Primal Move a je to super. Primal Move mi krasne uvolnil namozene zada z treningu. Odporucam kazdemu aj ludom co maju pocit ze vsetko poznaju a robia spravne, oplati sa urcite to absolvovat. No a hlavne na o boch seminaroch kopec srandy smile emoticon

Robert Fojcik

Bylo to skvělé odpoledne, spousta podstatných informací, díky! 😉(na seminář Primal Move a Velká činka)

Jirka Beran

Tradicne vysoky standard a kamaratsky pristup a k tomu kopec zabavy Hybali sme sa ako mimina a stejne tak i usnu.(na seminář Primal Move)

Dalibor

Ahoj, velmi povedené nedělní odpoledne. Seminář splnil moje očekávání..vím co je PM a jak no to..teď už jenom začít..a udržet to v pohybu 🙂 díky moc, bylo to perfektní...

Leona Švecová

Seminář Velká činka - Pavla to vzala pěkně od začátku i s mobilitou, přes dýchání a základy s kettlebelou. Vysvětlila souvislosti a dala spoustu dobrých rad. Seminář má určitě přínos, jak pro naprostého začátečníka, tak i pro lidi co nějaký ten rok cvičí. I když se spíš spadám do druhé skupiny (doufám), tak jsem si odnesl spoustu poznámek a poučení do budoucna 🙂

Vítek Urban

Výborný seminář na téma - "velká činka" pod vedením zkušených trenérů, kteří si nehoní ego cizími termíny, vše vysvětlí a maji trpělivost.

Roman Pajer

Gym je parádní, materiály a organizace taky:)! Akorát to neustále vychvalované kafe jsem si bohužel nestihl dát, příště:)! Osobně by mi vyhovovalo menší množství cviků a delší čas věnovaný jejich technice. Cena semináře by také mohla být nižší:).

Adam Jareš

organizace ok, přostředí ok, gym super, už jsem kamarádovi doporučil.. Bylo to fajn, jen by Pavla měla být trošku ráznější na chytráky co se opakovaně dohadují co je lepší a podle mě ruší seminář.

Michal Sedlák

Seminář Primal move se mi velice líbil, získala jsem návod, jak si obnovit či udržovat svalovou pružnost a sílu s možností cvičit i doma. Líbí se mi, že těmito cviky lze komplexně procvičit celé tělo, po semináři jsem se cítila moc dobře. V materiálech bych uvítala slovní popis cviků k fotografiím včetně toho, na jaké konkrétní svaly či skupinu svalů daný cvik nejvíce působí, jako dodatek možná i "kancl" verzi cviků, jak o ní Pavla mluvila.

Renáta Žežulková

Myslím, že seminář byl na vysoké úrovni. Výběr z více systémů byl skvělý. Jelikož se taky snažím brát ze všeho něco, tak mi to utříbilo výběr. Rozcvičku jsem hned druhý den absolvoval a musím říct že s určitými cviky na doplnění je skvělá. Kurz mi vyhovoval jak délkou tak i rozmezím hodin, do centra je skvělá dostupnost. Pavla byla vstřícná, vše dobře ukázala, jenom bych ocenil krátký popis cviků, abych spíše doplňoval něco, co v materiálech není. Takhle jsem občas horko těžko zároveň psal, chytal informace a ještě koukal na provedení. Stručný popis cviků - obrázky jsou fajn, ale nedostatečné (spíše slouží k vybavení cviku celkově) a poznámky by sloužili pouze na doplnění. Dále - není to výtka, ale spíš přání - klidně bych udělal kurz delší s více věcmi.

Jan Hloušek

Seminář se mi velmi líbil. Většinu cviků jsem už znala z rozcviček z našeho funkčního tréninku. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jsou to úžasné cviky a po celém dni stráveném na kancelářské židli je důkladná rozvička před tréninkem potřeba! A tištěný materiál mi pomáhá si jednotlivé cviky dobře zapamatovat. Seminář bych doporučila všem, kteří se chtějí nebo potřebují rozpohybovat 🙂

Marie Kyselovičová

Veselý přístup Pavly, zábava a přitom profesionalita, spousta cviků

Kateřina Matějková

Líbilo se mi naprosto všecko. Kladné hodnocení předávám svým známým.

Petr Hýř

Líbilo se mi vše - organizace semináře; připomenutí smskou, vstřícnost, když je člověk nemocný, že byl nabídnut jiný termín a nepropadla záloha. Super bylo občerstvení a vynikající káva. Gym se mi moc líbí, když jsem poprvé vešla do místnosti, kde probíhal seminář, byla jsem ohromena kresbami na zdech. Jinak cením celkovou čistotu, především na sociálním zařízení. Pája je fajn, na nic si nehraje, je vtipná a ví, co dělá a dělá to moc dobře 🙂 Celkově to na mě u Vás působilo moc příjemně, milí lidé, krásné prostředí, je vidět, že Vás to baví. Až mě přestane bavit kolo, půjdu vzpírat do Areny 😉 FANDIM VÁM!!! Jinak možná by bylo dobré, kdyby Pája častěji chodila mezi jednotlivými účastníky a opravovala je při provedení jednotlivých cviků, protože já jsem si například nebyla nikdy jistá, zda to dělám správně, protože to skoro vždy vypadalo úplně jinak, než jak to dělá Pája :-D. Ale to bylo tím, že mám mobilitu hodně špatnou :-))

Kateřina Tuháčková

Líbil se mi přístup lektorky, perfektně odvedená práce s naprosto rozdílnou skupinou, doporučil bych, jenom čas bych posunul na 13-17

Roman Ludvík

Ukázané cviky mohu zařadit do svého tréninku

Ivana Štěpánková

Seminář bych doporučil. Líbila se mi příjemná atmosféra a obsah kurzu (protažení, cviky, ...) Možná to je dost subjektivní, ale první půlhodinu/45 minut než se začalo cvičit byla v Areně docela zima. Klimatizace běžela naplno. A bez pohybu bylo člověku chladno. Jak se začalo cvičit, tak už to bylo OK.

Tomáš Pilát
rezervační systém   English