Seminář Primal Move

  • 31.12.2021
  • 13:00 - 17:00
  • 1490 Kč

Aktuálně nemáme vypsaný žádný termín semináře.

Neaktivita je droga dnešní doby a největší nepřítel lidstva. Začněte se hýbat!

 

Seminář vede Pavla Kladivová, jediná oficiální trenérka v ČR s certifikací Primal Move Level 2 a Ground Force Method Level 2

Pár základních důvodů, proč cvičit mobilitu

Většina z nás se narodí v podstatě s dokonalou mobilitou, tedy hybností, ohebností a rozsahem, avšak postrádá jakoukoli stabilitu. Během vývoje dítěte, které začne postupně klečet, lézt, chodit a běhat, dochází postupně ke ztrátě mobility na úkor stability. Proto většina dospělé populace nedokáže udělat základní a jednoduché pohyby, které jako dítě zvládala úplně bez problémů, například hluboký dřep. Mobilitu tedy kromě genetických predispozic ovlivňuje i průběh celého života a míra jejího trénování či netrénování. Proč se to tak děje? Když se přestanete hýbat a využívat své klouby v jejich plném fyziologickém rozsahu, začnou na těle vznikat tzv. „slepá místa.“ Přicházíte o plnohodnotný pohyb a tělo přestává pracovat v přirozeném režimu své funkce, což vede k dysbalancím, asymetriím a bolestem. Svaly, které pracují v menším rozsahu, nejsou schopny vyvinout maximální úsilí po potřebnou dobu a dochází k poklesu jejich výkonnosti, nedostatečně funkční svalovou skupinu kompenzuje tělo jinou skupinou a ta se tak nadměrně zatěžuje.

Cvičení mobility zlepšuje rozsah pohybu ve všech směrech, který je důležitý pro maximální výkon, ale také pro to, aby se nedostatečný pohyb jednotlivých kloubů nekompenzoval pohybem jiných kloubů (příkladem je kompenzace nepohyblivého kotníku kolenními klouby), které jsou potom nadměrně zatížené a více “opotřebované”. Dobrá mobilita preventuje zranění při cvičení, vede k zvýšení výkonnosti svalu a  celého systému a pomáhá napravení dysbalancí a asymetrií těla. Učí používat tělo jako jeden celek, protože koordinuje horní a dolní polovinu zároveň. Samozřejmě zpevňuje hluboký stabilizační systém, který budete časem aktivovat automaticky a držet tak tělo ve správné poloze. Mobilitou si také rozproudíte krev, což je dobrou prevencí kardiovaskulárních onemocnění. 



Aktuálně nemáme vypsaný žádný termín semináře.

Pohyb ovlivňuje mnoho aspektů našeho života:

✔  Délku života - zpomaluje tempo stárnutí
✔  Kvalitu života - bolesti kloubů, zad, bolesti hlavy
✔  Snížení dopadu stresu
✔  Zvyšování podílu svalové hmoty a tím zvyšování bazálního metabolizmu
✔  Zvyšování odolnosti a funkční schopnosti kardiovaskulárního systému
✔  Snížení glykemie, cholesterolu
✔  Zvýšení pevnosti kostí
✔  Produkci endorfinů - hormonů štěstí
✔  Sexuální aktivitu

Pro koho je náš seminář určen?

✔ Pro ty, kteří se chtějí naučit kvalitně se rozcvičit před svým sportovním tréninkem
✔  Pro ty, kteří se chtějí rozhýbat, mají problém s mobilitou, jsou stažení či zatuhlí
✔  Pro ty, kteří by chtěli se cvičením začít, ale neví jak
✔  Pro ty, kteří by rádi cvičili doma
✔  Pro ty, kteří chtějí efektivní kompenzační program jako doplněk ke svému sportu
✔  Pro ty, kteří trpí bolestmi zad či kloubů
✔  Pro ty, kteří by rádi cvičením předešli zdravotním problémům
✔  Pro ty, kteří se chtějí cvičením bavit
✔  Pro ty, kteří se chtějí vrátit ke sportu po zranění

Organizační informace

KDY?

  • Neděle 16.2.2020 od 13:00 do 17:00 v ARENĚ Centrum, Palackého 717/11, Praha 1. - TERMÍN ZAPLNĚN
  • Neděle 1.3.2020 od 13:00 do 17:00 v ARENĚ Centrum, Palackého 717/11, Praha 1. - TERMÍN ZAPLNĚN
  • Neděle 8.3.2020 od 13:00 do 17:00 v ARENĚ Centrum, Palackého 717/11, Praha 1. - TERMÍN ZAPLNĚN
  • Neděle 19.7.2020 od 13:00 do 17:00 v ARENĚ Centrum, Palackého 717/11, Praha 1. - TERMÍN ZAPLNĚN

KDE?

ARENA Centrum - Palackého 717/11, Praha 1 (u Můstku/Národní třídy)

ZA KOLIK?

Cena semináře je 1490 Kč.

V ceně semináře je podrobný tištěný manuál s přehledem probraného materiálu, fotografiemi (celkem 134 vlastních fotek) a tréninkovým plánem.

Zároveň máte během semináře od nás zdarma i kávu/vodu/ionťák (v neomezeném množství), drobnou svačinku (tyčinku či ovoce) a půjčení ručníku.

CO SI VZÍT S SEBOU?

Vezměte si jen pohodlné oblečení na cvičení (stačí šortky a triko) a dobrou náladu. Cvičíme na boso.

POSLEDNÍ 4 TERMÍNY SE ZAPLNILY ZE 100%

Aktuálně nemáme vypsaný žádný termín semináře.

Co o semináři říkají účastníci?

Ahoj,chtěl jsem jenom krátce poděkovat za ten seminář, byl vážně super, rozšířil mi obzory, bavil jsem se, byla tam hrozně fajn atmosféra (na kterou měla největší vliv samozřejmě Pavla) a proto doufám, že se pro mě najde někde místo na vedených hodinách 🙂Jedinou připomínku bych však přece jen měl. V tištěném manuálu je fajn, že je v něm místo na vlastní poznámky, ale přece jenom by bylo fajn, kdyby tam byl psaný popis jednotlivých cviků (vím že pár z nich bylo popsáno v nějakém jiném ebooku zdarma, snad Železné tělo nebo tak nějak), ty obrázky někdy prostě nestačí a mezi cvičením jsem si bohužel nestíhal dělat si úplně podrobné poznámky ke všemu. Momentálně nemám ten manuál po ruce, ovšem vím, že tam někde i bylo místo, kde mi nebylo jasné kde končí jeden cvik a začíná další. Úplně nejlepší by samozřejmě byla videa, ale chápu že by to stálo čas a peníze.No každopádně ještě jednou moc díky, seminář se mi moc líbíl, stejně tak se mi líbí i koncept vaší posilovny a jste tam hrozně fajn lidi 🙂Mimochodem včerejší Kmeny byly taky super, hned jsem si rád zavzpomínal na ten fajn nedělní kurz 🙂Těším se naviděnou

Kuba Smetana

Dekuji za vcerejsi uzasny kurz mobility. Za me PARADA,pratelska parta lidi,ktera vi o cem mluvi a snazi se pomoct v zakladech.Moc dekuji,ze jsem se mohla zucastnit a tesim se na dalsi prispevky,e-book a postrehy.Ja dnes mobilitu hned za cerstva zkousela s dcerou. Bylo usmevne jak moc jsem neohrabana a ji slo vsse tak zlhka 😀 Krasny zbytek dne

Markéta

Po dlouhé době jsem zažil konečně něco, co dává smysl. Primal Move v podání opravdové osobnosti Pavly Kladivové byl největším "sportovním" zážitkem a poznáním pohybu v mém životě. Perfektně, lidsky, srozumitelně a zároveň profesionálně vysvětleno vrcholovým sportovcem. Je jasné, že to bude ještě kus práce, ale už teď po prvním cvičení je vidět značný posun vpřed v mobilitě, zatuhlých svalech, kloubech a vazech. Ještě jednou děkuji a budu se těšit na další pokračování! DĚKUJI!!!

Pavel Kramar

Bol som na seminari s velkou cinkou aj Primal Move a je to super. Primal Move mi krasne uvolnil namozene zada z treningu. Odporucam kazdemu aj ludom co maju pocit ze vsetko poznaju a robia spravne, oplati sa urcite to absolvovat. No a hlavne na o boch seminaroch kopec srandy smile emoticon

Robert Fojcik

Bylo to skvělé odpoledne, spousta podstatných informací, díky! 😉(na seminář Primal Move a Velká činka)

Jirka Beran

Tradicne vysoky standard a kamaratsky pristup a k tomu kopec zabavy Hybali sme sa ako mimina a stejne tak i usnu.(na seminář Primal Move)

Dalibor

Ahoj, velmi povedené nedělní odpoledne. Seminář splnil moje očekávání..vím co je PM a jak no to..teď už jenom začít..a udržet to v pohybu 🙂 díky moc, bylo to perfektní...

Leona Švecová

Gym je parádní, materiály a organizace taky:)! Akorát to neustále vychvalované kafe jsem si bohužel nestihl dát, příště:)! Osobně by mi vyhovovalo menší množství cviků a delší čas věnovaný jejich technice. Cena semináře by také mohla být nižší:).

Adam Jareš

organizace ok, přostředí ok, gym super, už jsem kamarádovi doporučil.. Bylo to fajn, jen by Pavla měla být trošku ráznější na chytráky co se opakovaně dohadují co je lepší a podle mě ruší seminář.

Michal Sedlák

Seminář Primal move se mi velice líbil, získala jsem návod, jak si obnovit či udržovat svalovou pružnost a sílu s možností cvičit i doma. Líbí se mi, že těmito cviky lze komplexně procvičit celé tělo, po semináři jsem se cítila moc dobře. V materiálech bych uvítala slovní popis cviků k fotografiím včetně toho, na jaké konkrétní svaly či skupinu svalů daný cvik nejvíce působí, jako dodatek možná i "kancl" verzi cviků, jak o ní Pavla mluvila.

Renáta Žežulková

Myslím, že seminář byl na vysoké úrovni. Výběr z více systémů byl skvělý. Jelikož se taky snažím brát ze všeho něco, tak mi to utříbilo výběr. Rozcvičku jsem hned druhý den absolvoval a musím říct že s určitými cviky na doplnění je skvělá. Kurz mi vyhovoval jak délkou tak i rozmezím hodin, do centra je skvělá dostupnost. Pavla byla vstřícná, vše dobře ukázala, jenom bych ocenil krátký popis cviků, abych spíše doplňoval něco, co v materiálech není. Takhle jsem občas horko těžko zároveň psal, chytal informace a ještě koukal na provedení. Stručný popis cviků - obrázky jsou fajn, ale nedostatečné (spíše slouží k vybavení cviku celkově) a poznámky by sloužili pouze na doplnění. Dále - není to výtka, ale spíš přání - klidně bych udělal kurz delší s více věcmi.

Jan Hloušek

Seminář se mi velmi líbil. Většinu cviků jsem už znala z rozcviček z našeho funkčního tréninku. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jsou to úžasné cviky a po celém dni stráveném na kancelářské židli je důkladná rozvička před tréninkem potřeba! A tištěný materiál mi pomáhá si jednotlivé cviky dobře zapamatovat. Seminář bych doporučila všem, kteří se chtějí nebo potřebují rozpohybovat 🙂

Marie Kyselovičová

Veselý přístup Pavly, zábava a přitom profesionalita, spousta cviků

Kateřina Matějková

Líbilo se mi naprosto všecko. Kladné hodnocení předávám svým známým.

Petr Hýř

Líbilo se mi vše - organizace semináře; připomenutí smskou, vstřícnost, když je člověk nemocný, že byl nabídnut jiný termín a nepropadla záloha. Super bylo občerstvení a vynikající káva. Gym se mi moc líbí, když jsem poprvé vešla do místnosti, kde probíhal seminář, byla jsem ohromena kresbami na zdech. Jinak cením celkovou čistotu, především na sociálním zařízení. Pája je fajn, na nic si nehraje, je vtipná a ví, co dělá a dělá to moc dobře 🙂 Celkově to na mě u Vás působilo moc příjemně, milí lidé, krásné prostředí, je vidět, že Vás to baví. Až mě přestane bavit kolo, půjdu vzpírat do Areny 😉 FANDIM VÁM!!! Jinak možná by bylo dobré, kdyby Pája častěji chodila mezi jednotlivými účastníky a opravovala je při provedení jednotlivých cviků, protože já jsem si například nebyla nikdy jistá, zda to dělám správně, protože to skoro vždy vypadalo úplně jinak, než jak to dělá Pája :-D. Ale to bylo tím, že mám mobilitu hodně špatnou :-))

Kateřina Tuháčková

Líbil se mi přístup lektorky, perfektně odvedená práce s naprosto rozdílnou skupinou, doporučil bych, jenom čas bych posunul na 13-17

Roman Ludvík

Ukázané cviky mohu zařadit do svého tréninku

Ivana Štěpánková

Seminář bych doporučil. Líbila se mi příjemná atmosféra a obsah kurzu (protažení, cviky, ...) Možná to je dost subjektivní, ale první půlhodinu/45 minut než se začalo cvičit byla v Areně docela zima. Klimatizace běžela naplno. A bez pohybu bylo člověku chladno. Jak se začalo cvičit, tak už to bylo OK.

Tomáš Pilát

Shrnul bych ho jako prijemne dopoledni v podstate zdravotni cviceni pod profesionalnim dohledem a s prijemnou atmosferou pro uplne kohokoliv. Ucast bych doporucil kazdemu, kdo razi mantru "chtel(a) bych tak trochu cvicit, zbavit se te a te bolesti, byt pohyblivejsi, ale nic extra narocneho vis co". Tady by meli zacit. Zkusil bych si dat tu praci a napsat nejake obecne poucky, pro tips a nejcastejsi chyby rovnou do brozury, obcas je honicka si vsechno stihat napsat.

Filip Langr

Seminář mě obohatil o další zkušenost. Pavla je profesionál a ví o čem mluví, moc se mi to líbilo, takže bych určitě seminář doporučil dále.

Eduard Synák
rezervační systém   English