Jaké jsou podmínky přihlašování na hodiny?
- Na vedené hodiny se můžete přihlásit pokud máte aktivní permanentku. Pokud chcete chodit na jednorázové vstupy (a hlásit se přes rezervační systém), požádejte recepční a tuto možnost vám odblokují.
- Můžete si přihlásit každý týden tolik hodin, na kolik máte permici. Hodiny nad rámec permice si můžete zapsat za cenu 150 Kč/lekce.
- Přihlásit se můžete na hodiny, které nejsou plné – kapacita je u každé hodiny v závorce (např. 9/12 znamená, že zbývají 3 volná místa).
- Na hodinu se můžete přihlásit i těsně před ní, pokud je volné místo.
- Odhlásit z hodiny se můžete nejpozději 12 hodin před začátkem, aby ostatní měli příležitost vaše místo využít.
- Pokud se neodhlásíte včas z přihlášené hodiny na jednorázový vstup či nad rámec vaší permice (tedy z placené lekce), tak vstup za tuto lekci musíte uhradit při nejbližší návštěvě na recepci.
- Změny v rozvrhu (např. během svátků) dáváme vždy na naše stránky, na facebook, i se zobrazují nad rozvrhem v rezervačním systému. Na zrušené hodiny se prosím nehlaste.
- Pokud potřebujte, tak vám přihlásit/odhlásit hodiny za stejných podmínek může i recepce.
- Čipové karty jsou nepřenosné, na jednu kartu může chodit cvičit pouze jedna osoba.
Jaké jsou podmínky přerušení/pozastavení permanentek?
- Permanentku si můžete pozastavit například z důvodu dovolené či nemoci.
- Plánované pozastavení permice nahlaste prosím e-mailem na info@arenapk.cz či osobně na recepci. Pozastavení permice jiným způsobem (třeba tak, že řeknete trenérovi o plánované dovolené apod.) se k nám nemusí dostat a pak jej nemůžeme brát v potaz.
- Pozastavení permice nám nahlaste vždy předem (tedy před odjezdem na dovolenou či v případě nemoci hned na začátku). Permice nelze pozastavit zpětně.
- Permici vám pozastavíme od dne následujícího po nahlášení.
- Součet jednotlivých pozastavení by neměl přesáhnout 1/3 celkové délky permice, ale existují i výjimky (v případě třeba dlouhodobé hospitalizace).
Další otázky a odpovědi:
- Co udělat, když zapomenu heslo do systému?
Heslo vám může vyresetovat (poslat nové) recepce, stačí nás osobně informovat či napište na info@arenapk.cz. - Ztratil(a) jsem čipovou kartu, jak mám postupovat?
Nahlaste ztrátu na recepci, ztracenou kartu zablokují a vydají vám ihned novou čipovou kartu. Poprvé vám kartu vyměníme zdarma, podruhé ji snad neztratíte (jinak je za symbolický poplatek 50 Kč). - Nemohu již do gymu chodit (stěhuji se mimo Prahu, mám vážné zranění apod.), mohu svou permici převést na kamaráda/známého?
Ano, je to možné, pokud za sebe najdete náhradu, tak můžeme zbytek vaší již zaplacené permice převést na nového člena. Jedinou podmínkou je, aby (pokud se jedná o nováčka) stejně jako ostatní prošel startovacím kurzem ARENA BASICS (kurz si hradí, pokud ale po kurzu prodlouží permici, tak se mu do prodloužení kurz započítá a má jej tedy zdarma). - Musím s sebou pokaždé do gymu tahat peníze, pokud chodím na jednorázové vstupy?
Nemusíte. Můžete za vstupy platit i kartou (přímo na recepci), nebo si můžete dopředu nabít na recepci kredit (v hotovosti, v libovolné výši), který zůstane na vašem účtu uložen pro použití v budoucnu (a nebojte, pokud kartu ztratíte, tak o kredit nepřijdete). Z kreditu navíc můžete platit i kafe, tyčinky a další věci, co máme na baru.
Není tady odpověď na vaši otázku? Napište nám na info@arenapk.cz a my se ozveme co nejdříve.