Cross trénink

60

minut

Trenéři:

Co je cross trénink?

Cross trénink je celosvětovým fenoménem, který v sobě spojuje silový a kondiční trénink. Využíváme v něm všechny typy zátěže, od  velké činku po váhu vlastního těla, kettlebelly, jednoruční činky atd., také různé typy kliků a stojek, bedny, medicinbaly a hrazdy. Postupně vás provedeme od základů až po speciality, které naše tělocvična nabízí. Máme zodpovědné a zkušené trenéry, kteří vám vše vysvětlí, ukážou, ale taky vás pořádně vyhecují k těm nejlepším výkonům!

Trénink u nás má ale svá specifika. Jdeme po stopách západních kolegů, kteří se primárně zaměřují na mobilitu a silové základyPrioritou je pro nás vždy technika a správné provedení cviků.  Tréninky typu cross využívají ke své přípravě jak profesionální sportovci, tak například státní složky (zásahové jednotky, armáda, hasiči…). Je to efektivní cesta, jak nabrat velkou sílu a získat výbornou kondici.

Pro koho je cross trénink určen?

Cross trénink je určen pro cvičence, kteří už mají něco odtrénováno a perfektně zvládají základní techniky – kyčelní ohyb, pozved neboli mrtvý tah a dřep. Je výrazně náročnější než funkční trénink co do vah a odpočívání mezi jednotlivými cviky. Přesto s ním můžete začít v každém věku.

Do tréninku můžete nastoupit kdykoli v průběhu roku, trenér vždy přizpůsobí program každému cvičenci samostatně (varianty cviků, opakování, váhy). Pro cvičence, kteří u nás cvičí cross trénink déle, je možnost navštěvovat cross trénink pro pokročilé.

Jak probíhá lekce cross tréninku?

Rozcvička

Pro zlepšení mobility využíváme techniky Primal Move (Ground Force Method), resety, Original Strength, FMS, oblíbené cviky fyzioterapeutů a mnohé další.
Krok
1

Silová část a dovednosti

Gymnastika, vzpírání, cvičení na hrazdě a kruzích apod.
Krok
2

Kondiční část

WOD - workout of the day
Krok
3

Závěr

Protažení a uvolnění
Krok
4

Proč cross trénink v ARENĚ?

  • Malé skupiny o max. 14 lidech
  • Osobní a individuální přístup
  • Přátelská atmosféra a prima parta
  • Programování tréninku pro každého individuálně
  • Perfektní vybavení a dostatek prostoru

Kde děláme cross trénink?

logo-centrum-250-90

ARENA Centrum

Palackého 11
Praha 1

logo-jinonice-250-90

ARENA Jinonice

V zářezu 4
Praha 5

Případně mrkněte na rozvrhy a kde nás najdete.

Co potřebujete ke cvičení?

Doporučujeme si vzít na trénink ručník, pohodlné oblečení a sportovní boty

Pokud u nás teprve začínáte, je nejprve potřeba absolvovat startovací kurz ARENA BASICS, který je zaměřený na správné cvičení mobility (rozcvičení a rozhýbání) a základy technik (dřep, mrtvý tah atd.), které pak budete využívat na každém cross tréninku.

Chcete si vyzkoušet cross trénink? Přihlaste se na první lekci zdarma:


Fotogalerie


Cross trénink vedou tito trenéři:

Jana
Kilianová
Petra
Žampová

rezervační systém   English