Funkční trénink

60

minut

Trenéři:

Co je funkční trénink?

Funkční trénink je systém pro rozvoj síly, flexibility, kondice a zdraví, který praktikuje cvičení ve všech rovinách těla (na rozdíl od 2D cvičení se stroji), soustředí se na hluboký stabilizační systém a vyrovnává nechtěné svalové nevyváženosti (dysbalance).

 

Ona funkčnost spočívá právě ve vytrénování těla tak, aby bylo schopno zvládat běžný denní režim bez bolesti, přílišné únavy či rizika zranění a zároveň se udržovalo v dobré kondici a síle. Naučíme vás správnou techniku od základu, abyste z každé návštěvy u nás vytěžili maximum. Cvičíme v přátelském kolektivu pod vedením těch nejkvalifikovanějších trenérů. Příjemným „vedlejším efektem“ je samozřejmě budování svaloviny, váhový úbytek i tvarování postavy.

Pro koho je funkční trénink určen?

Funkční trénink mohou cvičit naprostí začátečníci i dlouholetí sportovci bez věkového omezení. Pokud bude pro vás tempo hodin příliš rychlé, můžete přejít na lekce určené pro začátečníky; pokud už cvičíte delší dobu, požádejte svého trenéra o zhodnocení vaší techniky a můžete navštěvovat funkční trénink pro pokročilé.

 

Do tréninku můžete nastoupit kdykoli v průběhu roku, trenér vždy přizpůsobí program každému cvičenci samostatně (varianty cviků, opakování, váhy). Pokud jste dlouho necvičili nebo potřebujete ze začátku zapracovat zejména na mobilitě, můžete navštěvovat hodiny funkčního tréninku pro začátečníky. Pro cvičence, kteří u nás cvičí funkční trénink déle a už perfektně zvládají techniky z hodin, případně chtějí vyzkoušet těžší náčiní, je určený funkční trénink pro pokročilé.



Jak probíhá lekce funkčního tréninku?

Rozcvička

Pro zlepšení mobility využíváme techniky Primal Move (Ground Force Method), resety, Original Strength, FMS, oblíbené cviky fyzioterapeutů a mnohé další.
Krok
1

Technická část

Naučíš se nové cviky, driluješ ty co už umíš, nebo opakuješ části náročnějších cviků, které vyžadují složitější techniku.
Krok
2

Silová část

Každý cvičí dle svého programu založeného na jeho síle, zkušenosti a zdatnosti. Začínáme s kettlebellem, kruhy, TRX, žebříky, hrazdami a později s velkou činkou.
Krok
3

Kondiční část

Nakonec se pořádně zapotíš: workout, kruhový trénink, tabata, agility trénink. Na závěr uvolnění, protažení, strečink a rolování.
Krok
4

Proč funkční trénink v ARENĚ?

  • Malé skupiny o max. 14 lidech
  • Osobní a individuální přístup
  • Přátelská atmosféra a prima parta
  • Programování tréninku pro každého individuálně
  • Perfektní vybavení a dostatek prostoru

Kde děláme funkční trénink?

logo-centrum-250-90

ARENA Centrum

Palackého 11
Praha 1

logo-jinonice-250-90

ARENA Jinonice

V zářezu 4
Praha 5

Případně mrkněte na rozvrhy a kde nás najdete.

Co potřebujete ke cvičení?

Prakticky nic. Doporučujeme si vzít na trénink ručník a pohodlné oblečení, trénujeme bez bot.

Pokud u nás teprve začínáte, je nejprve potřeba absolvovat startovací kurz ARENA BASICS, který je zaměřený na správné cvičení mobility (rozcvičení a rozhýbání) a základy technik (dřep, mrtvý tah, TGU), které pak budete využívat na každém funkčním tréninku.

Chcete si vyzkoušet opravdu funkční trénink? Přihlaste se na první lekci zdarma:


Fotogalerie


Funkční trénink vedou tito trenéři:

David
Černý
Honza
Lacina
Jan
Konvička
Martin
Lacka
Matyáš
Mudra
Pavla
Kladivová
Petra
Žampová
Radim
Štěpáník

rezervační systém   English