Funkční trénink

60

minut

Trenéři:

    Co je funkční trénink?

    Funkční trénink je systém pro rozvoj síly, flexibility, kondice a zdraví, který praktikuje cvičení ve všech rovinách těla (na rozdíl od 2D cvičení se stroji), soustředí se na hluboký stabilizační systém a vyrovnává nechtěné svalové nevyváženosti (dysbalance).

     

    Ona funkčnost spočívá právě ve vytrénování těla tak, aby bylo schopno zvládat běžný denní režim bez bolesti, přílišné únavy či rizika zranění a zároveň se udržovalo v dobré kondici a síle. Naučíme vás správnou techniku od základu, abyste z každé návštěvy u nás vytěžili maximum. Cvičíme v přátelském kolektivu pod vedením těch nejkvalifikovanějších trenérů. Příjemným „vedlejším efektem“ je samozřejmě budování svaloviny, váhový úbytek i tvarování postavy.

    Pro koho je funkční trénink určen?

    Funkční trénink mohou cvičit naprostí začátečníci i dlouholetí sportovci bez věkového omezení. Pokud bude pro vás tempo hodin příliš rychlé, můžete přejít na lekce určené pro začátečníky; pokud už cvičíte delší dobu, požádejte svého trenéra o zhodnocení vaší techniky a můžete navštěvovat funkční trénink pro pokročilé.

     

    Do tréninku můžete nastoupit kdykoli v průběhu roku, trenér vždy přizpůsobí program každému cvičenci samostatně (varianty cviků, opakování, váhy). Pokud jste dlouho necvičili nebo potřebujete ze začátku zapracovat zejména na mobilitě, můžete navštěvovat hodiny funkčního tréninku pro začátečníky. Pro cvičence, kteří u nás cvičí funkční trénink déle a už perfektně zvládají techniky z hodin, případně chtějí vyzkoušet těžší náčiní, je určený funkční trénink pro pokročilé.



    Jak probíhá lekce funkčního tréninku?

    Rozcvička

    Pro zlepšení mobility využíváme techniky Primal Move (Ground Force Method), resety, Original Strength, FMS, oblíbené cviky fyzioterapeutů a mnohé další.
    Krok
    1

    Technická část

    Naučíš se nové cviky, driluješ ty co už umíš, nebo opakuješ části náročnějších cviků, které vyžadují složitější techniku.
    Krok
    2

    Silová část

    Každý cvičí dle svého programu založeného na jeho síle, zkušenosti a zdatnosti. Začínáme s kettlebellem, kruhy, TRX, žebříky, hrazdami a později s velkou činkou.
    Krok
    3

    Kondiční část

    Nakonec se pořádně zapotíš: workout, kruhový trénink, tabata, agility trénink. Na závěr uvolnění, protažení, strečink a rolování.
    Krok
    4

    Proč funkční trénink v ARENĚ?

    • Malé skupiny o max. 14 lidech
    • Osobní a individuální přístup
    • Přátelská atmosféra a prima parta
    • Programování tréninku pro každého individuálně
    • Perfektní vybavení a dostatek prostoru

    Kde děláme funkční trénink?

    logo-centrum-250-90

    ARENA Centrum

    Palackého 11
    Praha 1

    logo-jinonice-250-90

    ARENA Jinonice

    V zářezu 4
    Praha 5

    Případně mrkněte na rozvrhy a kde nás najdete.

    Co potřebujete ke cvičení?

    Prakticky nic. Doporučujeme si vzít na trénink ručník a pohodlné oblečení, trénujeme bez bot.

    Pokud u nás teprve začínáte, je nejprve potřeba absolvovat startovací kurz ARENA BASICS, který je zaměřený na správné cvičení mobility (rozcvičení a rozhýbání) a základy technik (dřep, mrtvý tah, TGU), které pak budete využívat na každém funkčním tréninku.

    Chcete si vyzkoušet opravdu funkční trénink? Přihlaste se na první lekci zdarma:


    Fotogalerie


    Funkční trénink vedou tito trenéři:

    Daniel
    Grisník
    David
    Černý
    Honza
    Lacina
    Jan
    Konvička
    Matyáš
    Mudra
    Petra
    Žampová
    Radim
    Štěpáník
    Václav
    Kment

    rezervační systém   English